REGULAMIN SERWISU SMAK
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Ilekroć w niniejszym Regulaminie stosuje się poniższe określenia i definicje należy je rozumieć, jak następuje:
– REGULAMIN – niniejszy regulamin serwisu dostępnego pod adresem internetowym: https://smak.com.pl/
– SERWIS – serwis Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: https://smak.com.pl/
– USŁUGODAWCA – Prymat sp. z o.o. z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (adres: ul. Chlebowa 14, 44-337 Jastrzębie-Zdrój) wpisaną pod numerem KRS 0000059133 do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, z numerem NIP 6332014478, REGON 276681517. Adres korespondencyjny: adres do doręczeń: ul. Chlebowa 14, 44-337 Jastrzębie-Zdrój adres poczty elektronicznej: prymat@prymat.pl, numer telefonu: +48/(32) 47-33-833.
– USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną w ramach Serwisu;
– USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu;
– UMOWA – umowa o świadczenie przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną na rzecz Usługobiorcy;
– FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający kontakt oraz złożenie zgłoszenia Usługodawcy.
– USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, USTAWA – Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1513)
– RODO – pod tym pojęciem rozumie się rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE SMAK
2.1. W Serwisie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Formularz Kontaktowy.
2.1.1 Formularz Kontaktowy – formularz kontaktowy dostępny jest na stronie Serwisu po kliknięciu pola „Kontakt”. Korzystanie z formularza kontaktowego następuje po wypełnieniu pól formularza, które różnią się w zależności od tematu, z którym się do nas zwracasz. Kontaktując się z nami w związku z chęcią zgłoszenia reklamacji produktu należy wybrać opcję „Reklamacja” i wypełnić następujące pola formularza: „nazwa produktu”, „imię i nazwisko”, „e -mail”, „treść wiadomości” (pola obowiązkowe) oraz „numer partii”, „adres korespondencyjny”, „telefon” (pola dobrowolne). Jeżeli kontaktujesz się celem rozwinięcia tematu oferty i zapytania należy wybrać opcję „Oferty i zapytania” i wypełnić pola formularza: „e-mail” oraz „treść wiadomości” (pola obowiązkowe). Ponadto, po wypełnianiu pól formularza, lecz przed wysłaniem zapytania, Usługobiorca musi złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Serwisu oraz Polityką prywatności i zaakceptować ich zapisy. Jeżeli Usługobiorca w Formularzu Kontaktowym wypełni pola oznaczone jako dobrowolne, musi również wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Prymat Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Chlebowej 14, 44-337 Jastrzębie-Zdrój w celu przetworzenia zgłoszenia. Formularz Kontaktowy umożliwia przesłanie zapytania Usługodawcy w celu uzyskania od niego odpowiedzi na podany kanał kontaktowy. Podawanie przez Usługobiorcę adresu korespondencyjnego, adresu e-mail oraz numeru telefonu w polu Formularza Kontaktowego stanowi wyrażenie zgody na kontakt z Usługodawcą w celu otrzymanie odpowiedzi na złożone zapytanie. Usługodawca może zwrócić się do Usługobiorcy o przekazanie dodatkowych informacji w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Skorzystanie z Formularza Kontaktowego nie wymaga rejestracji bądź logowania.
2.1.1.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje Usługobiorcy podjęte w oparciu o informacje uzyskane w związku ze złożonym przez Formularz Kontaktowy zapytaniem. Usługodawca oświadcza, że wszystkie informacje uzyskane przez Usługobiorcę w związku z świadczeniem usługi Formularza Kontaktowego mają walor informacyjny oraz nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń wobec Usługodawcy.
2.1.1.2. Usługa Elektroniczna Formularza Kontaktowego świadczona jest nieodpłatnie przez czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi na złożone przez Usługobiorcę zapytanie.
2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 137.0.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 135.0.0 wyższej, Opera w wersji 117.0.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 135.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Serwisu oraz Usług Elektronicznych w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego:
2.4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę Usługobiorca może składać w szczególności:
- a) pisemnie na adres: Chlebowa 14, 44-337 Jastrzębie-Zdrój
- b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: prymat@prymat.pl
2.4.2. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
2.4.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
2.5. Zdjęcia zamieszczane na stronie Serwisu mają charakter poglądowy.
- 3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe są przetwarzane na zasadach i w celach określonych szczegółowo w Polityce prywatności, z którą można zapoznać się pod adresem: https://smak.com.pl/polityka-prywatnosci/
- 4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
4.1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.
4.2. Zmiana Regulaminu:
4.2.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu; zmiany zakresu oferowanych usług, konieczności doprecyzowania lub ujednolicenia zapisów Regulaminu; zapadłych, prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych decyzji administracyjnych mających wpływ na zakres regulacji niniejszego Regulaminu.
4.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Formularz Kontaktowy) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu.
4.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Regulamin obowiązuje od dnia 18.04.2025 r.